Två coola bilder på påskkärringar….

Jag surfade nyss runt lite för att se om jag hittade några roliga och lite annorlunda bilder på exempel av påslkärringar och detta vart resultatet:

Hjälp! Jag blir ju nästan rädd för denna…den här kärringen är visst en påskprydnad i en rondell i Lycksele kommun. Haha, jag skulle ha kört ut ur rondellen om jag körde i den rondellen;)

Vi har väl alla hört frasen ”Don´t drink and drive”? som Vägverket står för? Som även Skellefteå AIK har ett samarbete med (alltså de samarbetar angående stopp för rattfyllerier). Här kommer fras nummer två…ja om man bara kunde flyga så hade den här frasen kunnat gälla oss människor också;)

Nu väntar jobbet! Ha en awsome dag och se då för bövulen till att lura skiten ur alla som kommer i eran väg oavsett om det är face to face eller via telefonsamtal eller någon typ av chatt! Och ni vågar lura chefen, läraren eller tränaren;)

Chiao// Monica ♥

Lämna en kommentar